כמעט כל עסק שהוא נותן שירותים או חנות אינטרנטית רוצה עוד לקוחות כדי להגדיל את מחזור העסקים.
עבודה נכונה בגוגל יכולה להביא לקוחות חדשים שמחפשים את המוצר או השירות שהעסק מציע.
כשמחפשים משהו בגוגל רואים בחיפוש מודעות בתשלום וגם תוצאות אורגניות.
אחת הדרכים הכי טובות ומשתלמות היא ביצוע קידום אורגני בגוגל לעסק על ידי מקדם אתרים מקצועי.
ביצוע קידום אורגני גורם לאתר של העסק לעלות למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל והוא כולל כמה שלבים:
- בניית אתר מתאים לקידום בגוגל
- ביצוע מחקר ביטויים ומילים עם מקדם אתרים מקצועי שבו בוחרים מה כדאי לקדם
- הכנת תכנים מתאימים לאתר על ידי בעלי האתר או כותב תוכן מקצועי
- ביצוע קישורים לאתר מאתרים אחרים רלבנטיים על ידי מקדם האתר
- ביצוע עוד עבודות בתוך האתר על מנת שיסרק בצורה טובה על ידי גוגל
הנה לדוגמא מסומנות באדום התוצאות האורגניות של חיפוש עלויטמין C.
רוב הגולשים ילכו לתוצאה האורגנית בחיפוש.
העבודה של קידום האתר בתוצאות האורגניות היא שיטתית לאורך זמן ואם עושים עבודה נכונה אז האתר מתחיל לעלות בתוצאות החיפוש. כשהאתר מגיע למקומות עליונים אז מתחילות הפניות לעסק.
כדי שהקידום יצליח כדאי לבחור מקדם אתרים מקצועי עם ניסיון ואמינות שיש לו קבלות על קידום אתרים מוצלח.
נוסף לזה חובה להיות מחויבים לתהליך ולשתף פעולה עם מקדם האתרים בסידור האתר כמו שצריך, אספקת תכנים לפי דרישה ומתן פידבקים על כמות הפניות דרך האתר והאיכות שלהם.
מה מעלה אתר בתוצאות החיפוש האורגניות?
אתר עולה למעלה בגוגל מכמה סיבות:
1.בנוי נכון ונח לניווט בלי שגיאות
2.יש בו תוכן איכותי
3.מצליח להשאיר את הגולשים בתוכו לזמן ארוך
4.יש אליו קישורים מאתרים אחרים
5.הכתובת שלו משותפת בכל מיני אמצעים כמו רשתות חברתיות, מיילים, הודעות בטלפון ומכל מקום
היתרונות של קידום אורגני בגוגל
- התשלום הוא קבוע למקדם האתר
- ניתן לקדם כל דבר ללא מגבלה כולל נושאים רגישים שאי אפשר לקדם בצורה אחרת
- אפשר להגיע לכמות לא מוגבלת של לקוחות
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל הוא אמצעי יעיל לפרסום מהיר של מוצר או שירות.
בקידום ממומן מייצרים מודעות לרשת החיפוש של גוגל. המודעות עולות ראשונות כתגובה לחיפוש של הגולשים לפני כל דבר אחר.
ניתן להריץ קמפיין תוך חצי שעה.
הקמפיין יכול לרוץ בימים ובשעות שנוחים לבעלי העסק.
אפשר להריץ את הקמפיין גם לפי אזורים גאוגרפיים ולפי שפות שדוברים הלקוחות. ככה הפניות יהיו יותר מדוייקות.
קמפיין יכול להיות עונתי וממוקד לנושא מסוים כמו "מכירת תחפושות" או מרתון הכנה לבגרות".
קמפיין גם יכול להיות קבוע כמו "רופא שיניים חירום בתל אביב".
בכל מקרה של הרצת קמפיין ממומן בגוגל כדאי להעזר במנהל קמפיינים מנוסה שידע איך לבנות נכון את הקמפיין, איך לחלק את התקציב ואיך לשפר את הקמפיין לאורך זמן.
אפשר לראות לדוגמא מודעות ממומן בחיפוש של עורך דין תעבורה בגוגל.